Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Βασίλης Τσιτσάνης (1915 - 1984)

Στις 18 Ιανουαρίου του 1984 (ημέρα των γεννεθλίων του), πεθαίνει σε νοσοκομείο του Λονδίνου, ο άνθρωπος που έβαλε το ρεμπέτικο τραγούδι, στα σπίτια όλων των Ελλήνων. Ο Βασίλης Τσιτσάνης. 
Η διαδρομή της ζωής του...Τρίκαλα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Με τα δεκάδες τραγούδια του, ο Βασίλης Τσιτσάνης γίνεται σταδιακά από το 1937 και μετά, ο δημιουργός και κυρίαρχος του λεγόμενου «αρχοντορεμπέτικου» είδους, πρόδρομου του λαϊκού τραγουδιού. Οι επιτυχίες του αμέτρητες...
«Αχάριστη», «Μπαξέ τσιφλίκι», «Τα πέριξ», «Νύχτες μαγικές», «Ζητιάνος της αγάπης», «Ντερμπεντέρισσα», «Συννεφιασμένη Κυριακή», «Ίσως αύριο», «Τα λιμάνια», «Τα ξένα χέρια», «Μείνε αγάπη μου κοντά μου», «Κορίτσι μου όλα για σένα», «Απόψε στις ακρογιαλιές», «Κάποιο αλάνι», «Της Γερακίνας γιος», «Δηλητήριο στη φλέβα». 

ΜΗ ΜΟΥ ΞΑΝΑΦΥΓΕΙΣ ΠΙΑ, ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ * ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ - ΜΠΕΛΛΟΥ
  
                 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου